Δωρεάν μεταφορικά με BOX NOW | Για παραγγελίες άνω των 29€

Πολιτική Καταστήματος

Για .GR ιστοσελίδα ->

 

Ελαττωματικά προϊόντα

Ο πελάτης υποχρεούται να ελέγξει και να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων, το νωρίτερο δυνατό, μετά την παραλαβή. Αν βρεθούν τυχόν ελαττώματα, ο πελάτης δικαιούται αντικατάσταση, εφόσον επικοινωνήσει με την Επιχείρηση σε προθεσμία δέκα (10) ημερών από την παραλαβή του είδους.

  • Σε περίπτωση έγκαιρης δήλωσης, η Επιχείρηση υποχρεούται σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του προϊόντος.
  • Σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής, ο πελάτης χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα και θεωρείται ότι το ελάττωμα προκλήθηκε μετά την παράδοση.
  • Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του είδους θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη κατάσταση.

 

Αντικατάσταση - Ακύρωση - Επιστροφές

  • Για δήλωση παραλαβής ελαττωματικών προϊόντων και αίτηση αντικατάστασης, ο πελάτης επικοινωνεί μέσω email στο info@hotafcandles.com και καλείται να επισυνάψει αποδεικτικό υλικό.
  • Σε προθεσμία εικοσιτεσσάρων (24ων) ωρών μετά την υποβολή μίας παραγγελίας, ο πελάτης δικαιούται να προβεί στην ακύρωση αυτής, στέλνοντας email στο info@hotafcandles.com με τίτλο "Ακύρωση Παραγγελίας" και τον κωδικό παραγγελίας. (πχ. "Ακύρωση Παραγγελίας - #000000")
  • Μετά την προθεσμία ακύρωσης, η Επιχείρηση προχωράει σε αποστολή της παραγγελίας και δεν προσφέρεται επιστροφή χρημάτων σε καμία περίπτωση.

 

Αποτυχία παραλαβής προϊόντος 

Σε περίπτωση που ο πελάτης για οποιονδήποτε λόγο δεν καταφέρει να παραλάβει την παραγγελία που του έχει αποσταλεί, και το δέμα επιστραφεί στην Επιχείρηση, θα λάβει αντίστοιχο email ενημέρωσης. Από εκείνη την στιγμή και για επτά (7) ακόμα ημέρες, ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ζητήσει επαναποστολή της παραγγελίας με τα έξοδα αυτής να επιβαρύνουν τον ίδιο. 
Σε κάθε άλλη περίπτωση η παραγγελία θεωρείται ολοκληρωμένη.

 

Τρόποι πληρωμής και πολιτικές

Πληρωμή “με IRIS Payments”
Ο πελάτης έχει την επιλογή να πληρώσει με IRIS Payments (μέσω e-banking). Το ποσό μεταφοράς πρέπει να είναι αυτό ακριβώς που αναγράφεται ως συνολικό ποσό στην σύνοψη της παραγγελίας του. 
Στο πεδίο “Αιτιολογία” η Επιχείρηση καλεί τον πελάτη να συμπληρώσει τον κωδικό παραγγελίας που του έχει αποσταλεί στο email του κατά την ολοκλήρωση παραγγελίας.

Πληρωμή “με Τραπεζική Κατάθεση/Μεταφορά”
Ο πελάτης έχει την επιλογή να πληρώσει με Τραπεζική Κατάθεση/Μεταφορά. 
Η Επιχείρηση διαθέτει IBAN σε τρεις τράπεζες, (1) Eurobank και (2) Τράπεζα Πειραιώς  (3) Revolut. Προμήθειες εμβάσματος που μπορεί να προκύψουν από μεταφορά σε έναν από τους παραπάνω λογαριασμούς, επιβαρύνουν τον πελάτη.
Στο πεδίο “Αιτιολογία” η Επιχείρηση καλεί τον πελάτη να συμπληρώσει τον κωδικό παραγγελίας που του έχει αποσταλεί στο email του κατά την ολοκλήρωση παραγγελίας.

Πληρωμή μέσω “Viva Payment Redirect”
Ο πελάτης έχει την επιλογή να πληρώσει μέσω του Viva Wallet Smart Checkout κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, διαλέγοντας όποια επιλογή, που προσφέρεται εκεί, επιθυμεί όπως με Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα.

 

Τρόποι αποστολής και πολιτικες

Αποστολή με BOX NOW
Ο πελάτης έχει την επιλογή να διαλέξει BOX NOW locker, στο οποίο θα αποσταλεί το δέμα του από την Επιχείρηση, προς παραλαβή.

  • Χρέωση υπηρεσίας: 2,99€
  • Δωρεάν για κάθε παραγγελία άνω των 29,00€

Αποστολή με courier
Ο πελάτης έχει την επιλογή να δηλώσει διεύθυνση, στην οποία θα αποσταλεί το δέμα του από την Επιχείρηση, και να παραλάβει σε αυτήν.

  • Χρέωση υπηρεσίας: 2,99€
  • Δωρεάν για κάθε παραγγελία άνω των 39,00€

 

 

Για .COM ιστοσελίδα ->

 

Ελαττωματικά προϊόντα

Ο πελάτης υποχρεούται να ελέγξει και να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων, το νωρίτερο δυνατό, μετά την παραλαβή. Αν βρεθούν τυχόν ελαττώματα, ο πελάτης δικαιούται αντικατάσταση, εφόσον επικοινωνήσει με την Επιχείρηση σε προθεσμία δέκα (10) ημερών από την παραλαβή του είδους.

  • Σε περίπτωση έγκαιρης δήλωσης, η Επιχείρηση υποχρεούται σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του προϊόντος.
  • Σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής, ο πελάτης χάνει κάθε σχετικό δικαίωμα και θεωρείται ότι το ελάττωμα προκλήθηκε μετά την παράδοση.
  • Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του είδους θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη κατάσταση.

 

Αντικατάσταση - Ακύρωση - Επιστροφές

  • Για δήλωση παραλαβής ελαττωματικών προϊόντων και αίτηση αντικατάστασης, ο πελάτης επικοινωνεί μέσω email στο info@hotafcandles.com και καλείται να επισυνάψει αποδεικτικό υλικό.
  • Σε προθεσμία εικοσιτεσσάρων (24ων) ωρών μετά την υποβολή μίας παραγγελίας, ο πελάτης δικαιούται να προβεί στην ακύρωση αυτής, στέλνοντας email στο info@hotafcandles.com με τίτλο "Ακύρωση Παραγγελίας" και τον κωδικό παραγγελίας. (πχ. "Ακύρωση Παραγγελίας - #000000")
  • Μετά την προθεσμία ακύρωσης, η Επιχείρηση προχωράει σε αποστολή της παραγγελίας και δεν προσφέρεται επιστροφή χρημάτων σε καμία περίπτωση.

 

Αποτυχία παραλαβής προϊόντος 

Σε περίπτωση που ο πελάτης για οποιονδήποτε λόγο δεν καταφέρει να παραλάβει την παραγγελία που του έχει αποσταλεί, και το δέμα επιστραφεί στην Επιχείρηση, θα λάβει αντίστοιχο email ενημέρωσης. Από εκείνη την στιγμή και για επτά (7) ακόμα ημέρες, ο πελάτης έχει το δικαίωμα να ζητήσει επαναποστολή της παραγγελίας με τα έξοδα αυτής να επιβαρύνουν τον ίδιο. 
Σε κάθε άλλη περίπτωση η παραγγελία θεωρείται ολοκληρωμένη.

 

Τρόποι πληρωμής και πολιτικές

Πληρωμή “με Τραπεζική Κατάθεση/Μεταφορά”
Ο πελάτης έχει την επιλογή να πληρώσει με Τραπεζική Κατάθεση/Μεταφορά. 
Η Επιχείρηση διαθέτει IBAN σε τρεις τράπεζες, (1) Eurobank, (2) Τράπεζα Πειραιώς και (3) Revolut. Προμήθειες εμβάσματος που μπορεί να προκύψουν από μεταφορά σε έναν από τους παραπάνω λογαριασμούς, επιβαρύνουν τον πελάτη.
Στο πεδίο “Αιτιολογία” η Επιχείρηση καλεί τον πελάτη να συμπληρώσει τον κωδικό παραγγελίας που του έχει αποσταλεί στο email του κατά την ολοκλήρωση παραγγελίας.

Πληρωμή μέσω “Viva Payment Redirect”
Ο πελάτης έχει την επιλογή να πληρώσει μέσω του Viva Wallet Smart Checkout κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, διαλέγοντας όποια επιλογή, που προσφέρεται εκεί, επιθυμεί όπως με Πιστωτική/Χρεωστική κάρτα.
 

 
Τρόποι αποστολής και πολιτικες

Αποστολή με Courier
Ο πελάτης έχει την επιλογή να δηλώσει διεύθυνση, στην οποία θα αποσταλεί το δέμα του από την Επιχείρηση, και να παραλάβει σε αυτήν.

  • Χρέωση υπηρεσίας: 14,99€
  • Δωρεάν για κάθε παραγγελία άνω των 79,00€
Open cookie options